hjelpen er nær!
Våre flinke supportmedarbeidere hjelper deg videre

Techotel Positiv Service 
Vi forplikter oss å alltid gi en positiv, rask og effektiv service til alle våre kunder. Ved hjelp av våre interne oppfølgingssystemer og hyggelige medarbeidere er det vår innstilling at våre kunder alltid skal ha en positiv opplevelse av vår service. Dette har vi nedfelt i vår Positiv Service Avtale, som er et kjent begrep hos våre kunder.

Last ned Techotel Positiv Service avtale    

Telefonsupport 24 timer                                                
En viktig del av vårt servicekonsept er vår telefonsupport 24 timer i døgnet - 365 dager i året.

Oppdateringer og nye versjoner                                 
Oppdateringer av programmet inngår i lisensavtalen. Våre kunder får alltid den siste versjon av systemet uten ekstra lisenskostnader.

Driftsinfo 
Opplever du problemer med Picasso kan du til enhver tid sjekke DRIFTINFO boksen på høyre side av hjemmesiden for å se status. 
 
    
Selvhjelpssystemer 
Vi legger stor vekt på at servicen rundt Techotel systemene oppfyller de strenge kravene som stilles i en bransje der driften foregår døgnet og året rundt.
Vårt servicekonsept er derfor basert på at våre kunder i størst mulig grad kan hjelpe seg selv slik at de mest kritiske delene av systemene fungerer selv etter et eventuelt driftsavbrudd.
Takket være de innebygde sikkerhetsfunksjonene mister man ikke informasjon som er lagret.
Se også vår FAQ her for svar på dine spørsmål før du ringer 

HURTIGGUIDE:

kl. 9.00-12.00: 
Systemfeil – Gratis!

Rask hjelp til betjening av systemet – Gratis!
Tlf 66 77 69 00

kl. 12.00-17.00: 
Fredager 12.00 – 15.00
Systemfeil - Gratis!

Rask hjelp til betjening av systemet: timepris.
Tlf 66 77 69 00

kl. 17.00-09.00: 
Systemfeil: Henvendelse til Hotline - Gratis! 
Rask hjelp til betjening av systemet: dobbel timepris.

Tlf. +45 29 25 01 01