ikke bare et hotelsystem
men en pakke med service, support og undervisning

Det er viktig for Techotel at du har glede av Picasso. Det gjør du best ved å utnytte systemets mange muligheter.

Techotel Positiv Service 
Vi forplikter oss å alltid gi en positiv, rask og effektiv service til alle våre kunder. Ved hjelp av våre interne oppfølgingssystemer og hyggelige medarbeidere er det vår innstilling at våre kunder alltid skal ha en positiv opplevelse av vår service. Dette har vi nedfelt i vår Positiv Service Avtale, som er et kjent begrep hos våre kunder.

Support
Vår support er alltid åpen. Utenfor vanlig kontortid kan Hotline benyttes ved akutte problemer. 
Les mer om support

Undervisning
Våre konsulenter sørger for grundig og kompetent opplæring av én eller flere nøkkelpersoner hos dere, som igjen kan lære opp resten av personalet.
Undervisningen kan foregå hos dere eller i våre kurslokaler.
Les mer om undervisning

Hosting
Techotel har moderne hosting fasiliteter med stor kapasitet og sikkerhet. 
Les mer om hosting