PICASSO DIGITALA RAPPORTER

La Picasso utføre arbeidet mens du er opptatt

Picassos digitale rapportmodul tilbyr et bredt utvalg av muligheter for å se og skrive ut statistikker og lister i det oppsettet du velger, samt flere forskjellige muligheter innenfor automatisk videreformidling av rapportene.

DIGITALE RAPPORTER
Picasso gir deg nå enda flere muligheter for å lette ditt arbeid med digitale prosesser for design og videredistribusjon av dine rapporter.

  • Velg selv design av rapporten og lagre dine innstillinger som oppsett til neste gang.
  • Velg med hvilken frekvens din rapport skal videre distribueres, hver dag, uke, måned eller utvalgte dager.
  • Velg hvilken handling som skal utføres. Du kan få rapporten utskrevet, sendt på e-post, eller eksempelvis opplastet til en ftp-server.
  • Velg formatet du vil ha rapporten sendt i. Det kan være PDF, html eller Excel.

Picasso rapport modul generelt
Picasso er fylt med data fra kunder, bookinger, oppgaver og mye mer. Informasjonen kan kombineres til uendelig mange formål. Rapportmodulen er stedet der du kan trekke ut all informasjon på en oversiktlig måte.

Rapport eksempler:

  • Ankomst- rengjørings- og avreiselister
  • Beleggs statistikk i tall og grafikk
  • Markedsanalyser
  • Innsalgsrapporter
  • Prisstatistikker
  • Depositum og provisjonslister
  • En samlet ukeplan over arrangementer
  • Opptellings-, kjøkken og serveringslister
  • Rengjørings- og mangellister
  • Oppgavelister fordelt på avdelinger og medarbeidere

 

Mer om Techotel Picasso

Picasso er et komplett administrasjonssystem for hoteller, gjestegårder, vandrerhjem, restauranter, konferansesentre og mye mer.

Med Picasso kan du f.eks:

  • Administrere dine bookinger på en enkel og overskuelig måte
  • Lage og automatisere din egen pris/yield strategi.
  • Bruke CRM systemet til å skape gjensalg og positiv kundekontakt
  • Selge dine produkter på din hjemmeside med vår/din online booking
  • Skrive ut rapporter og lister av praktisk alt tenkelig
  • Ta ut statistikk over deres belegg/inntjening
  • Integrere og administrere deres bruk av kanaler

 

Picasso videreutvikles konstant i samarbeide med våre kunder. Bl.a. på bakgrunn av våre årlige brukermøter hvor vi besvarer spørsmål og får feedback fra brukerne.

Picasso har 24 timers support og dyktige konsulenter med hotellbakgrunn som kan veilede og undervise i den beste utnyttelse av systemet.

Picasso nyheter:

  • Ny Mobil booking
  • Ny Mobil Check-out
  • Ny Online booking
  • Ny digital gjestebok, som gjesten får link til i opholdsperioden
  • Picasso er nå også integreret med Revinate; verdens mest benyttede digitale marketing plattform
  • MIS/markedsinformasjonen beregnes beregnes fortløpende gjennom dagen
  • Ny 2-way interface til YP Intelligence CM med forskellige driftscenarioer
  • Vårt hostingcenter ble udvidet kraftigt igjen i Okt. 2016. Sikrere og hurtigere
  • Piccoline rengjørings- og maintenence app integrert med Picasso

Techotel

Vidar Borgen
vb@techotel.no
tlf. 66 77 69 00