PICASSO PICCOLINE

Få den nye Piccoline app’en og få orden på rengjøringen via Picasso

Med et helt nytt design og forbedret funksjonalitet sørger Piccoline for at det er fullstendig kontroll på alle rommenes rengjøringsstatus.

Piccoline er en hurtig og brukervennlig rengørings-app. Piccoline er spesiallaget til hotell og er perfekt integrert med Picasso.

 

 

Piccoline er utrolig enkel å bruke og synkroniseres automatisk med Picasso.
Resepsjonssjefen/husøkonomen kan opprette individuelle oppgaver på enkelte rom, velge automatisk opprettelse av oppgaver på alle rom, eller en kombinasjon av begge deler og sende de til Piccoline.

Rengjøringspersonalet leser og endrer status på hvert enkelt rom etterhvert som de rengjøres, og oppgaver utføres.
De kan dessuten opprette vedlikeholdsoppgaver og gi tilbakemelding til resepsjonen.

I Piccolines innstillinger kan du skreddersy om hotellgjestenes navn skal fremgå eller om f.eks kun vedlikeholdsoppgaver skal ses (f.eks til vaktmesteren) m.m.

Med Piccolines toppmeny kan du få et hurtig overblikk over de forskjellige rom og deres status med et enkelt klikk på den listen du gjerne vil se.

Et par av mulighetene med Piccoline og Picasso:

  • Send rengjøringslister til rengjøringspersonalet via IPod touch, IPad eller IPhone.
  • Opprett oppgaver til rengjøringspersonalet.
  • Rengjøringspersonale kan klargjøre rom i Picasso via Piccoline.
  • Følg hvor langt personalet er kommet med rengjøringen.
  • Opprett vedlikeholdsoppgaver til teknisk avdeling.
  • Få rapport over tidsforbruk per rom

Mer om Techotel Picasso

Picasso er et komplett administrasjonssystem for hoteller, gjestegårder, vandrerhjem, restauranter, konferansesentre og mye mer.

Med Picasso kan du f.eks:

  • Administrere dine bookinger på en enkel og overskuelig måte
  • Lage og automatisere din egen pris/yield strategi.
  • Bruke CRM systemet til å skape gjensalg og positiv kundekontakt
  • Selge dine produkter på din hjemmeside med vår/din online booking
  • Skrive ut rapporter og lister av praktisk alt tenkelig
  • Ta ut statistikk over deres belegg/inntjening
  • Integrere og administrere deres bruk av kanaler

 

Picasso videreutvikles konstant i samarbeide med våre kunder. Bl.a. på bakgrunn av våre årlige brukermøter hvor vi besvarer spørsmål og får feedback fra brukerne.

Picasso har 24 timers support og dyktige konsulenter med hotellbakgrunn som kan veilede og undervise i den beste utnyttelse av systemet.

Picasso nyheter:

  • Ny Mobil booking
  • Ny Mobil Check-out
  • Ny Online booking
  • Ny digital gjestebok, som gjesten får link til i opholdsperioden
  • Picasso er nå også integreret med Revinate; verdens mest benyttede digitale marketing plattform
  • MIS/markedsinformasjonen beregnes beregnes fortløpende gjennom dagen
  • Ny 2-way interface til YP Intelligence CM med forskellige driftscenarioer
  • Vårt hostingcenter ble udvidet kraftigt igjen i Okt. 2016. Sikrere og hurtigere
  • Piccoline rengjørings- og maintenence app integrert med Picasso