Serviceavtalen

Med AK Techotel’s Positiv Serviceavtale har du tilgang til 24 timers support og hotellutdannede konsulenter som kjenner hverdagen i et travelt hotellmiljø.

Tekniske Systemfeil

  • Alle feil skal meldes inn til Techotel via picassosupport@techotel.no
  • Ved kritiske/akutte systemfeil utenfor kontortid, kan Techotel Hotline benyttes 24 timer i døgnet uten ekstra kostnad.
  • Techotel er forpliktet til å starte feilretting senest 4 timer etter mottatt feilmelding. Hvis Techotel Hotline ikke svarer eller er opptatt, vennligst prøv igjen. Du har rett til hjelp innenfor 4 timer.
  • Feil av mindre alvorlig karakter, hvor systemet stadig kan benyttes som helhet, skal meldes inn til Techotel innenfor vår normale kontortid via picassosupport@techotel.no
  • Før dere ringer Techotel Hotline, skal følgende oppfylles av hotellpersonalet:
    – Forsøk å gjenstarte Picasso Server
    – Tilgang til alle innlogginger og passord
    – Tilgang til Picassoserver og Techotel router
  • Som en ekstra service i vår kontortid, yter vi gratis telefonhjelp ved installasjon av nye versjoner.
  • Nytt personale på hotellet skal alltid gjennomgå Techotel Positiv Serviceavtale.
  • Techotel’s personale er forpliktet til alltid å være høflige, positive og hjelpsomme.

Betjening av systemet

  • Serviceavtalen dekker ikke hjelp til betjening av systemet.
  • Hotellet er ansvarlig for at medarbeidere er grundig satt inn i systemet.
  • Som ekstra service tilbyr Techotel gratis telefonhjelp til betjening av systemet, på alle ukedager mellom 08.00-12.00 (fredag 09.00-12.00), forutsatt at det er en ledig konsulent til stedet.
  • Etter klokken 12.00 vil assistanse til betjening av systemet bli fakturert med kr. 1 165,- per påbegynte time. Kontoret stenges klokken 16.00 (15.00 fredager) hvoretter telefonisk henvendelse henvises til Hotline.
  • Techotel Hotline er kun beregnet for systemfeil, så oppringinger vedr. betjening av systemet vil bli fakturert med kr. 2250,- per påbegynte time. Andre henvendelser til Techotel Hotline blir fakturert med kr. 2250,- så lenge henvendelsen ikke gjelder teknisk feil i Picasso eller andre produkter levert av Techotel.
  • AK Techotel er forpliktet til å nøye gjennomgå situasjonen før vi fakturerer for hjelp til betjening på Hotline. AK Techotel fakturer kun for å holde vår Hotline ledig slik at vi kan yte en rask service ved kritiske systemfeil, da vi er forpliktet til å starte feilretting innenfor 4 timer etter mottatt oppringing.