Serviceavtalen
Med AK Techotel’s Positiv Serviceavtale har du tilgang til 24 timers support og hotellutdannede konsulenter som kjenner hverdagen i et travelt hotellmiljø.
AK Techotel > Serviceavtalen
Tekniske Systemfeil
- Alle feil skal meldes inn til Techotel via picassosupport@techotel.no
- Ved kritiske/akutte systemfeil utenfor kontortid, kan Techotel Hotline benyttes 24 timer i døgnet uten ekstra kostnad.
- Techotel er forpliktet til å starte feilretting senest 4 timer etter mottatt feilmelding. Hvis Techotel Hotline ikke svarer eller er opptatt, vennligst prøv igjen. Du har rett til hjelp innenfor 4 timer.
- Feil av mindre alvorlig karakter, hvor systemet stadig kan benyttes som helhet, skal meldes inn til Techotel innenfor vår normale kontortid via picassosupport@techotel.no
- Før dere ringer Techotel Hotline, skal følgende oppfylles av hotellpersonalet:
– Forsøk å gjenstarte Picasso Server
– Tilgang til alle innlogginger og passord
– Tilgang til Picassoserver og Techotel router - Som en ekstra service i vår kontortid, yter vi gratis telefonhjelp ved installasjon av nye versjoner.
- Nytt personale på hotellet skal alltid gjennomgå Techotel Positiv Serviceavtale.
- Techotel’s personale er forpliktet til alltid å være høflige, positive og hjelpsomme.
Betjening av systemet
- Serviceavtalen dekker ikke hjelp til betjening av systemet.
- Hotellet er ansvarlig for at medarbeidere er grundig satt inn i systemet.
- Som ekstra service tilbyr Techotel gratis telefonhjelp til betjening av systemet, på alle ukedager mellom 08.00-12.00 (fredag 09.00-12.00), forutsatt at det er en ledig konsulent til stedet.
- Etter klokken 12.00 vil assistanse til betjening av systemet bli fakturert med kr. 1.295,- per påbegynte time. Kontoret stenges klokken 16.00 (15.00 fredager) hvoretter telefonisk henvendelse henvises til Hotline.
- Techotel Hotline er kun beregnet for systemfeil, så oppringinger vedr. betjening av systemet vil bli fakturert med kr. 2.590,-per påbegynte time. Andre henvendelser til Techotel Hotline blir fakturert med kr. 2.590,-så lenge henvendelsen ikke gjelder teknisk feil i Picasso eller andre produkter levert av Techotel.
- AK Techotel er forpliktet til å nøye gjennomgå situasjonen før vi fakturerer for hjelp til betjening på Hotline. AK Techotel fakturer kun for å holde vår Hotline ledig slik at vi kan yte en rask service ved kritiske systemfeil, da vi er forpliktet til å starte feilretting innenfor 4 timer etter mottatt oppringing.