Undervisning

Vi tilbyr kvalifisert undervisning ved oppstart, gjenoppfriskingskurs og 24-7 telefonsupport.

Du får grundig undervisning

Picasso Digital er et utrolig omfangsrikt system, så selv om det er intuitivt har du behov for noen som forteller deg om hvilke muligheter du har i programmet før du begynner å bruke det.

Heldigvis har vi dyktige undervisningskonsulenter med mange års erfaring i å gjøre hotell management og personale kjøreklart til en ny og enklere hverdag med Picasso Digital.

.

Ved oppstart

En god start er den halve seieren

Opplæring i å bruke Picasso Digital er en naturlig del av installasjonen og avtales individuelt med kundene.

Våre konsulenter er på stedet og vil sammen med ledelsen/nøkkelpersoner gjennomgå virksomhetens arbeidsgang, forretningsområder m.m. Konsulentene veileder i hvordan systemet settes opp og brukes mest hensiktsmessig. Konsulentene guider igjennom inntasting av data og er med ved oppstarten.

I installasjonsperioden blir nøkkelpersoner på hotellet utdannet i hvert sitt felt slik at de kan hjelpe kollegaer i gang med de enkelte rutinene. Alle skal føle seg trygge når vi forlater stedet.

Vi avslutter med en oppsummering på stedet, hvor vi gjennomgår de nye arbeidsgangen, retter opp eventuelle brukerfeil og ser om noe kan optimeres ytterligere.

Vi følger opp på installasjonen med ekstra oppmerksomhet i den påfølgende måned og står til rådighet ved alle spørsmål.

Videreutdannelse

Undervisning som frisker opp deres kunnskap

Undervisningen for Picasso-brukere er tilpasset individuelt etter brukerens behov. Vi holder oppfriskningskurs etter avtale, enten hos AK Techotel eller på hotellet.

Vi kan lage kurs med en generell oppfrisking, eller dykke ned i spesifikke områder av Picasso som dere gjerne vil lære mer om. F. eks vårt markedsførings-management modul eller økonomisystem.

 

 

24 Timers support

Hjelpen er nær – hele døgnet

Skulle du allikevel komme i tvil om noen, eller har ytterlige spørsmål omkring betjening av systemet, svarer vi e-poster innenfor normal kontortid på picassosupport@techotel.no.

Har du behov for å snakke med en konsulent, tilbyr Techotel gratis telefonhjelp til betjening av systemet fra kl. 08.00-12.00 (fredag 09.00-12.00) til alle våre kunder.

Når supporten er stengt kl. 16.00 hverdager (15.00 fredag), overtar Hotline. Med andre er vi tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Les mer om support her

Har du behov for hardware?

Så kan vi sikkert hjelpe deg!

Vi har hos AK Techotel kunnskap om hvilken hardware som er optimalt ved bruk av vår software. Den kan du dra nytte av ved å kontakte oss før bestilling. Noe hardware kan også bestilles hos oss.

Check-in stand med nøkkelkortlevering

Kunne du tenke deg å sende resepsjonistene tidligere hjem, og stadig trygt vite at dine gjester blir innlosjert? Så skulle du kanskje hatt en VIP stand. Standen står fysisk på hotellet og lar gjestene sjekke inn ved hjelp av touch Screen og utleverer nøkkelkort.

Betalingsterminaler

Det enkleste er å få det hele samme sted, derfor har vi avtaler om betalingsterminaler med full integrasjon med Picasso Digital. Vi hjelper deg med kontakt til vår formidler

Skriv eller ring til oss
hvis du vil høre mer om Undervisning